۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه

جنتي جان، اگر 000 000 000 50 دلار به خود سيد علي بدهي براندازي ميكند!

تقصيري ندارد آخوند جنتي. احتمالا به دليل كهولت سن چشمانش ضعيف شده و دستخط افشاگرانه آقا امام زمان را اشتباه خوانده است. او ميگويد يك ميليارد دلار به مهندس موسوي داده اند تا جنبش سبز را راه بياندازد و اگر براندازي انجام شد پنجاه ميليارد دلار ديگر هم به او ميدهند.
آخوند جان، عدد و رقم نميداني عزيز؟ اگر پنجاه ميليارد دلار به خود سيد علي ميدادند كه نايب بر حق آقا امام زمان است، شخصا و با كمك محتبي و عيال مربوطه، چنان براندازي ميكرد كه در خواب هم نبيني. عزيز جان، دست خط آقا را يكبار ديگر بخوان شايد صفر هايش را زياد شمرده باشي.

۹ نظر:

  1. اخوندی که برای ده تومن دوره شاه حاضر بودن مادر خودش هم بفروش برساند حالا انتطار داری بفهمه میلیارد چقدر هست بعد تازه یک میلیارد بدهند به خجسته خانم هم سید علی را براندازی میکنه هم لخت میشه

    پاسخحذف
  2. آخرش بود خدایی. بابا جدی نگیرید. جنتیه دیگه . سنش از خدا هم بیشتره. چه انتظاری از همچین پیر خرفتی دارین آخه؟؟؟ :))))))))

    پاسخحذف
  3. امام زمان هم حال دیدن قیافه جنتی، این فصیل هذیان گو را ندارد و بایستی واسطه در میان بیاورد.
    مزدک

    پاسخحذف
  4. از حنتی با حال تر افراد حاضر در نماز جمعه هستند.کسانی که این فردرا عاقل تر از خودشان می دانند وبه او اقتدا می کنند!

    پاسخحذف
  5. با درود به همگان
    اگر این "فسیل هذیانگو" هفته ای یکبار این ارجیف را نگوید شما ها همتان دق میکنید. لطفا از مدیران خواهشمند است که این جانور را ببرند در بخش "سرگرمی" یا "باغ وحش" یا "فسیل شناسی" تا هواس ما را پرت نکند و ما به کار سیاستمان مشغول باشیم.
    با سپاس

    پاسخحذف