۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

تنها راه باور پذیری کارناوال محرم : سید علی وسط میدان امام حسین ، عربی برقصه !

اگر چنین شود من مطمئن میشوم که این دسیسه سبزهاست و آنرا باور میکنم . بشتاب عزیز .

۲ نظر:

  1. انشتین میگفت در شگفتم که چگونه نگاره جهان به این بزرگی در مغز انسان بسته شده است؟!! میگویم که نه تنها در مغز انسان، بلکه در مغز پشه هم بسته است. و بخاطر همین نگاره است که سخن استوار بر منطق بنیاد باورهای کاذب را از جا میکند.

    میگویند که هر مطلب منطقی با یک اشاره در ذهن جای میگیرد ولی برای نقش بستن مطلبی غیر منطقی در ذهن، نیاز به تکرار و تکرار است.

    مثال: اگر به مجلسی که واعظ بر بالای منبر موعظه میکند، پنج دقیقه با تاخیر وارد شوید و بمحض ورود از کسی که در کنار او مینشیند بپرسید که حاج آقا در غیاب بنده چه فرمودند، او قادر به بازگو کردن فرمایشات واعظ نخواهد بود و اگر سخنی بر زبان آرد با آن چیزی که واعظ گفته متفاوت خواهد بود. ولی اگر کسی با یک ساعت تاخیر وارد کلاس درس فیزیک یا ریاضی بشود و پس از ختم کلاس از هر یک از شاگردان بپرسید که استاد در غیاب بنده چه گفت، مو بمو باز گو خواهد کرد.

    بر این اساس است که برای پایبندی امت به مطالب غیر منطقی که در رابطه با دین یا مذهب وجود دارد به گفتن ذکر،خواندن اذان و نماز و... روزی چندین مرتبه سفارش میکنند تا نقش آن در ذهن هرچه عمیق تر و عمیق تر بشود تا اگر لازم شد مثلا بر او مواد منفجره بار کنند و راهی هدف نمایند و....و بمنظور خود برسند.

    کدام عقل سلیم میپذیرد که خدا بگوید: الحمدالله رب العالمین. حمد و ستایش از خود؟!! مگر نه قران کلام خداست؟!!

    کدام عقل سلیم علی ولی الله را میپذیرد؟!! آگر پذیرفت پس باید همین را بزبان دیگر نیز بپذیرد اگر چه او را سخت آید. مثلا نباید با شنیدن شعر زیر یکه بخورد که میخورد:

    همین بس است ز مقام شه مردان علی که هست خدا ولی خلایق، علی ولی خدا!!!

    پاسخحذف
  2. سلام

    آقا لطفا یک دعوت نامه برای من بفرست برای بالاترین از امروز من شروع کردم به توپ بستن میل باکس سایتهای دولتی این روش بزاریم همه ایرانیها انجام بدن تا فلجشون کنیم.

    ایمیل:

    raymond_beri@yahoo.co.uk

    پاسخحذف