۱۳۸۸ دی ۱۰, پنجشنبه

پس از سقوط رژیم ، چه مجازاتی را در خور سید علی خامنه ای میدانید ؟

فرض کنید شما قاضی دادگاهی هستید که حکم سید علی را صادر میکند . با سقوط رژیم و درآوردن آغا از ته چاه و پس از جستجوی ریش و لای عمامه اش برای اطمینان از عدم حمل داروی نظافت جهت خودکشی ، او را با زنجیری در پا و لباس راه راه در حالی که یک گوی سربی هم به زنجیر پایش وصل است ، روبروی شما آورده اند و شما پرونده سیاه او را بررسی کرده اید ، هیئت منصفه اشد مجازات را تایید کرده و حالا موقع صدور حکم است . چه حکمی میدهید ؟

۲۰ نظر:

  1. dar meydaneh azadi joloyeh mardom raha konid mardom tekeh tekeh mekonan

    پاسخحذف
  2. تنها نظاره گر شاد زيستن و بودن مردم با هم و نه بر هم با هر عقيده ،‌مرام و مسلكي از هر دين و كيشي و برابر ،‌آري آن گاه كه ما تنهاي به خون نشسته برادرانمان را در آغوش مي كشيديم و آن ها صداي هلهله شان گوش فلك را كر كرده بود ،‌ با سفر هاي استاني سوار بر ارابه اي چوبين و گرداندنشان در تمام ايران زمين و ديدن احوال مردم كه چگونه شاد و سبز آينده را مي سازند و از حال لذت مي برند و او را جز ننگي بر تاريخ خود نمي دانند بس است كه جنبش سبز رويش و زايش است و نه نيستي
    با سلام

    پاسخحذف
  3. چقدر دوست دارم روزی را که خامنه ای به جرم فریب مردم ایران و جنایت علیه بشریت محاکمه میشه.
    به امید پیروزی

    پاسخحذف
  4. سوال خوبی‌ هست، به نظرم حبس چون من مخالف اعدام هستم. به امید آن روز که ما محاکمه خامنه‌ای را در تلویزیون ببینیم.

    پاسخحذف
  5. هر کاری در این مدت خلیفه گریش با ماملت ایرانکرده، همون بلاها رو سرش میاریم... و آخر سرش هم... وسط خیابون با یه وانت چهار کابین سه بار از روش رد میشیم تا بره پیش دوستان قدیمیش مثل یزید، چنگیز، آتیلا.... تو جهنم باهاشون حال کنه...

    پاسخحذف
  6. مخالف مجازات اعدام هستم و حتی دستم را به این جانی نمیزنم واگذار میکنم به داوران و قضات . فقط دوست دارم که به طور عادلانه و با حق تعیین وکیل محاکمه شود و من هم ببینم و حال کنم و میدانم تمام خستگی تنم از بین میرود.

    پاسخحذف
  7. با جيب خالي تبعيدش ميكنم يا به كوبا يا به لاءوس و يا به كره ي شمالي نه فقط او را بلكه تمام اون افرادي كه در مجلس خبركان مسبب و باني بقدرت رسيدنش بودند همراه با كل اهلبيتشان البته اكر اين كشورها قبولشان كند

    پاسخحذف
  8. کس ننه ات میذاشتم خوار کسده مادر کونی

    پاسخحذف
  9. منهم مخالف اعدام هستم
    آنقدر توی یک سلول بدون آب و غذا میگذارم البته بدون مکانی برای غذای حاجت تا خودش خودش را بخورد و بمیرد. البته فراموش نکنید که این آقا بایستی بهمراه خانواده درجه 1 و 2 و 3 بایستی به همین روش مجازات شوند تا عبرتی برای تاریخ باشند تا بدانند که ظلم به هیچ کجا نمیرسد.
    یاعلی

    پاسخحذف
  10. به نظر من برای دیکتاتور ها همین که در مسند قدرت نباشند بزرگترین رنج است. همین که به حبس خانگی آنهم در کشور خودش و با امکان دسترسی یکطرفه به وسایل ارتباط جمعی و نه امکان اطلاع رسانی صرفا به جهت اطلاع یابی از نگرش عمومی نسبت به وجود منحوسشان، به همراه بیت معظمشان در مقابل دوربینهایی که شبانه روز اونها رو زیر نظر داره. به این میگن مرگ دیکتاتور. البته لطفا داروی نظافت در اختیارشان قرار نگیرد

    پاسخحذف
  11. فکر کنم همتون میدونین که خامنه ای جندین ساله به عنوان تروریست بین الملل تحت تعقیت اینترپل قرار داره و بخاطر همین نمیتونه از کشور خارج بشه...
    تصمیم من اینه که تحویلش میدم به دادگاه لاهه که عادلانه ترین تصمیم گرفته بشه.
    ما از تحجر و خشونت به دوریم, نمیخوایم دستمون به خون کثیفش آلوده بشه

    پاسخحذف
  12. با نظر Hash موافقم. همين كه از صدر به ذيل كشيده شده باشه و در يك حصر خانگي در يه شهر غيرمركزي (يا حتي قم) قرار داشته باشه كافي هست. همين به اندازه كافي براش دردآور خواهد بود

    پاسخحذف
  13. چون من مخالف اعدام هستم رای میدم با احمدی نژاد و احمدی مقدم ، عزیز جعفری گوساله و نقدی همشون را با جیب خالی و قول و زنجیر برای باقی عمر به گوانتانامو بفرستند البته مواظب باشند واجبی بهشون ندن.

    پاسخحذف
  14. Fekr konam ke bayesti adelaaneh va baa hozoore vakil mohakemeh beshe, va albate bad nist azash too ye serial yaa film dar morede zendegi va hokoomate khodesh dar naghshe khodesh baazi kone taa ye meghdarr az nefrat be oon kam beshe va dar mojazate ehtemaalie oon masalan takhfif dadeh beshe( masalan be jaye 100 bar edaam, 50 baar edam beshe, yaa bejaye 10'000 saal zendaan, 5'000 saal zendan bereh)

    پاسخحذف
  15. ملت ايران ایشان را نخواهد كشت ، شكنجه نخواهد كرد و زنداني هم نخواهد كرد! بلكه به ایشان اجازه خواهد داد كه در كنار ميمونهاي باغ وحش به زندگي حيواني خود ادامه دهد . و ایشان را به معرض
    تماشاي توريست هاي داخلي و خارجي قرار خواهد گذاشت تا از درامد حاصله ايران غارت شده و ويران شده را دوباره بسازد

    پاسخحذف
  16. oon alanesham dare tu barzekh shekanje misheo khodesh khabar nadare.aval tamame servate 36 milyard dolarisho beyne foghara taghsim mikonim bad be habse abad mahkum mikonim ta zare zare tu zendan zajr kosh beshe,dar morede hkunevadeye servatmandesham hamintor.

    پاسخحذف
  17. khunevade o eshtebah neveshtam k haminja eslah mikonam

    پاسخحذف
  18. با سلام؛
    با اینکه همه از شهادت مردم بیگناهی که جز برای ابراز اولین حقوق انسانی به خیابون ها اومده بودن ناراحت و عصبی هستیم ولی من فکر نمیکنم حتی برای انسان دیکتاتور و کوته فکری چون ایشون مجازات اعدام گزینه ی مناسبی باشه؛
    به نظرم اگه مردم در ایران و سراسر دنیا شرمساری و اعتراف به اشتباه این آدم یا هر دیکتاتور دیگه ای رو ببینن خیلی بهتر از دیدن صحنه ی کشته شدننشه؛ بنظر من باید بدون تحت فشار گذاشتن تفهیم اتهام بشه؛ بعد هم به یه نقطه ی دور در ایران تبعید بشه و بقیه ی عمرش رو اونجا بگذرونه با امکاناتی که برای یه شهروند عادی فراهمه؛
    با یاینکه ممکنه این نظر خیلی فانتزی و دور از ذهن به نظر بیاد ولی من با اعدام انسان ها مخالفم حتی انسانی که خودش باعث مرگ انسان های زیادی بوده؛
    با تشکر از عنوان کردن این موضوع؛

    پاسخحذف
  19. به نظر من ایشان و تمامی سران نظام باید به انجام امور عام المنفعه از قبیل نظافت شهر ، حمل زباله ، خدمات حفر قبور ، خدمات کفن و دفن و موارد مشابه البته با حقوق شرافتمندانه گمارده شوند ، شاید فرصتی برای اصلاح خود یابند .

    پاسخحذف